sub domain
Fra : steen

Dato : 20-04-06 09:22

Jeg har to servere med hvert deres domain.
Hvad er den bedste litteratur (bøger eller links) til at få disse to servere
sat op mod hinanden, hvor den ene er et subdomain. Jeg regner med, at det er
noget med op opsætning af replikering eller ....

På forhånd tak
Steen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 20-04-06 13:11

"steen" <s@mile.dk> writes:

> [...]
> sat op mod hinanden, hvor den ene er et subdomain. Jeg regner med, at det er
> noget med op opsætning af replikering eller ....

Det lyder som noget der skal løses med (opsætning af) software, og
ikke med hardware.

--
Jacob - www.bunk.cc
1 + 1 = 3, for large values of 1.

Fra : steen

Dato : 20-04-06 13:33

> Det lyder som noget der skal løses med (opsætning af) software, og
> ikke med hardware.
>
> --
> Jacob - www.bunk.cc
> 1 + 1 = 3, for large values of 1.