Leder efter kunstner
Fra : h@gstrom.dk

Dato : 10-05-06 01:50

Hej NG

Jeg så for nogen tid siden et billede (vist nok) på lauritz.com, af
en dansk kunstmaler med et engelsksproget navn, som jeg desværre ikke
kan huske.
På billedet var 16 sjove ansigter, og jeg fandt dengang hans
hjemmeside, hvor han viste flere billeder i fuldstændig samme stil
samt, så vidt jeg husker, billeder med nogle engle.

Billederne er lidt komiske, og ret børnevenlige .

Er der mon nogen der har en ide om, hvem det er?

Mvh
Anders

Fra : none

Dato : 15-05-06 07:55

h@gstrom.dk wrote:
> [...]
>
> Billederne er lidt komiske, og ret børnevenlige .
>
> Er der mon nogen der har en ide om, hvem det er?

Wiliam Skotte Olsen?

Fra : h@gstrom.dk

Dato : 22-05-06 00:58

Tak for forslaget, ham kunne det sagtens have været. Det er i
mellemtiden lykkedes mig at finde frem til ham - Alec James McCollin.