Hvor sælger man sin kunst på nettet?
Fra : Søren M

Dato : 23-04-06 20:34

Hej gruppe,

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor man kan sælge sin kunst på nettet.

Jeg ville blive glad hvis i kunne fortælle mig hvor der er godt at sælge
sin kunst og hvilke steder der er populære.

på forhånd mange tak.

Mvh.
Søren M

NB. her er et par links til nogle af de ting jeg vil forsøge at sælge.

http://korturl.dk/Y38Ap
eller
www.momsendesign.com

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 24-04-06 06:56

Den Blå Avis www.dba.dk
Qxl www.qxl.dk

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Søren M

Dato : 24-04-06 07:15

"Steffen Sørensen" <togalounge@XXXgmail.com> skrev i en meddelelse
> "Søren M" <momsendesignDELETELARGELETTERS@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:AGQ2g.111$bw5.110@news.get2net.dk...

> Den Blå Avis www.dba.dk
> Qxl www.qxl.dk

Hej Steffen Sørensen,

Tak for svaret.
Jeg kender godt de to steder men jeg tænkte nu mere på steder hvor der
kun sælges kunst, men jeg ved ikke hvilke steder der er bedst, og måske
er QXL eller den Blå de bedste steder til kunst?

Mvh. Søren M

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 24-04-06 20:29

> "Steffen Sørensen" <togalounge@XXXgmail.com> skrev i en meddelelse