Manga plakat af dansk kunstner
Fra : Chris

Dato : 21-04-06 18:19

Hej,

Jeg prøver at finde en bestemt plakat med japansk manga-motiv. Den er lavet
af en kvindelig dansk kunstner, og er i ekstra stort format. Billedet
forestiller en kvindes ansigt og er i overvejende røde og lyserøde farver.
Er der nogen der kan hjælpe med noget information om plakaten?

På forhånd mange tak!

Fra : Steen Andersen

Dato : 22-04-06 17:47

"Chris" <cmosses@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Billedet forestiller en kvindes ansigt og er i overvejende røde og
> lyserøde farver. Er der nogen der kan hjælpe med noget information om

Det kunne være http://www.annemarieploug.dk/ hun har en overgang lavet en
hel del manga-inspireret.

/Steen

Fra : Chris

Dato : 24-04-06 22:00

Tusind tak, det var jo præcis rigtigt Har købt Power Girl men damn det
bliver dyrt at indramme... 140x90 cm