Forening for amatørmalere?
Fra : nyrup

Dato : 12-04-06 17:43

Findes der en forening i Danmark (Jylland) for amatørmalere/kunstnere?
Jeg savner lidt et sted at mødes med ligesindede.
mvh,
Nyrup

Fra : LD

Dato : 16-05-06 11:08

Jeg har selv ledt forgæves efter samme forening ....
... dog er amatørmalere/kunstnere for mig et bredt felt, hvad laver du mere
præcist ?
Har du et website ea sted, man kan se hvad du laver ?

Jeg har før mødt "ligelindede" via tegne/malekurser, men ofte smutter
kontakten når kurset er overstået...

mvh Lene

Fra : peter hansen

Dato : 16-05-06 11:56

nyrup <pnyrup skrev:
> Findes der en forening i Danmark (Jylland) for amatørmalere/kunstnere?
> Jeg savner lidt et sted at mødes med ligesindede.
> mvh,
> Nyrup

Daws mr.Nyrup ( vel ikke ham du ved....)

Der findes en forening her i Esbjerg, men hvor på halvøen bor du
Peter