Kefir
Fra : Mette

Dato : 20-05-06 19:00

Hejsa,
jeg har for nogle år siden dyrket og drukket vand kefir, men gik desværre i
stå.

Nu vil jeg meget gerne igang igen og vil derfor høre om der er nogle her der
kan hjælpe mig. Jeg ved den vokser rimelig hurtigt, så jeg tænker det er et
forsøg værd.

Hilsen Mette

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 21-05-06 10:38

"Mette" <mette@isen.dk> skrev i en meddelelse

> Nu vil jeg meget gerne igang igen og vil derfor høre om der er nogle her
> der kan hjælpe mig. Jeg ved den vokser rimelig hurtigt, så jeg tænker det
> er et forsøg værd.

Jeg tror du skal have fat i køb-salg-bytte-grupperne.
Eller dk.helbred hvis du bare vil høre nærmere om vand-kefir.

Men ellers... google er god!
http://www.kombuchapilz.de/english/prices.htm

Mvh. Lisbeth

Fra : Marianne

Dato : 21-05-06 11:46

prøv www.hjemmeproduktion.dk

mvh
marianne

Fra : Mette

Dato : 21-05-06 16:56

Mange tak, det har du jo ret i, jeg var ikke opmærksom på at de fandtes.

/Mette
"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:44703514$0$12400$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Steffen L. Poulsen

Dato : 25-05-06 13:40

hvad består kefir egentligt af ?

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 25-05-06 13:53

"Steffen L. Poulsen" <firefly@spalt.dk> skrev i en meddelelse

> hvad består kefir egentligt af ?

Google er som altid en god ven, når man skal have svar på så konkret et
spørgsmål.

http://da.wikipedia.org/wiki/Kefir

Mvh. Lisbeth