slanke-blog
Fra : Dan

Dato : 02-05-06 19:49

http://www.diet-blog.com/

Vil lige anbefale den her interessante blog, der bringer nyheder fra hist og
pist...

Hilsen

Dan

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 02-05-06 21:50

> http://www.diet-blog.com/
>
> Vil lige anbefale den her interessante blog, der bringer nyheder fra hist
> og pist...

Hvad er en blog? Nu er jeg stødt på det flere gange den senere tid uden at
blive klogere.

Mvh Maria

Fra : Dan

Dato : 03-05-06 17:36

> Hvad er en blog? Nu er jeg stødt på det flere gange den senere tid uden at
> blive klogere.

Glemte lige den her: http://livinlavidalocarb.blogspot.com/

En blog kan være en dagbog eller en selvskrevet artikelserie på
nettet...weblog...blog!

http://en.wikipedia.org/wiki/Blog

Hilsen

Dan

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 03-05-06 19:15

> En blog kan være en dagbog eller en selvskrevet artikelserie på
> nettet...weblog...blog!

Hmmm. Havde på fornemmelsen at det var noget i den retning, men det lyder
altså mest som lyden af en mand med blod i munden.

Mvh Maria

Fra : gusse

Dato : 03-05-06 19:42

og der er denne www.slanke-siden.dk