Sparings/trænings partner?
Fra : SLP

Dato : 25-04-06 20:42

Hej gruppe

Hvor pokker finder man en træningspartner ?

Jeg skal igang med at træne igen efter en lang pause, og det er dælme svært
at komme igang igen alene - førhen trænede jeg med en kammerat, men det er
ikke muligt mere. Det holder moralen og disciplinen oppe at have en at træne
sammen med, sådan har jeg det ihvertfald, men jeg aner ikke hvor jeg skal
finde en sparings/trænings partner.

Jeg er 28, fra Odense og i gang med vægttab - nogle råd? :0)

/Steffen

Fra : Faithless

Dato : 26-04-06 06:53

"SLP" <firefly@spalt.dk> wrote

> Hvor pokker finder man en træningspartner ?

Hej Steffen

Du kan evt. prøve her http://www.sportspladsen.dk/.

Mvh
Thomas

Fra : SLP

Dato : 26-04-06 10:24

Tak, jeg har prøvet at oprette mig, men der sker hele tiden fejl under
processen. Prøver igen i morgen og ser om der stadig er fejl.

Det ser desværre heller ikke ud til at der er så mange fra Fyn/Odense.

Fra : Katjastrofen

Dato : 26-04-06 10:36

Hejsa Steffen

Jeg har videresendt din besked til en af mine venner, han er midt i 30'erne
og skal til at starte op med motion igen. - Jeg ved dog ikke, om han søger
træningspartner og hvor i hele hule h... han har tænkt sig at træne. - Kan
dog sige han bor i Odense N - men tror nu nok, man skal helt til centrum for
at finde et sted alligevel.

mvh

Katja

--

http://www.fedmeoperationer.dk

Fra : SLP

Dato : 26-04-06 18:34

Mange tak :0)

Fra : SLP

Dato : 27-04-06 14:39

Andre forslag :0]?

Fra : Ann

Dato : 07-05-06 10:57

hvis du søger træningspartnere kan du evt. prøve at søge på fitnessdating.dk

det er ikke nødvendigvis en datingside, men også et sted hvor man kan søge
træningspartnere.

så du kan da evt tjekke siden ud

venlig hilsen ann

Fra : Anders

Dato : 25-05-06 16:26

> [...]
> jeg skal finde en sparings/trænings partner.
>
> Jeg er 28, fra Odense og i gang med vægttab - nogle råd? :0)

Hej Steffen,

Hvor i Odense er du fra? Jeg træner allerede sammen med en, men det kan da
ikke skade at være flere. Jeg er 24 og fra Odense C - Træner i Thorsgades
Motionscenter www.tgmotion.dk

Jeg er overvægtig og ønsker at tabe mig og øge muskelmassen.

- Anders