Flødeboller - udgør bunden 50% af kalorier~
Fra : Morten

Dato : 20-04-06 20:44

Hej

Jeg har hørt at bunden af en flødebolle udgør 50% af flødebollens kalorier
(bunden vejer 4g, resten vejer 13g).

Kan det passe?

Fra : gusse

Dato : 21-04-06 08:04

Jeg ville holde mig væk fra flødeboller, hvis du skal slanke dig...

og det lige er 50% lyder underligt... Der er stadig en del sukker i toppen+
chokoladen

--

gusse
www.gusse.net

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-06 19:43

"Morten" <NOSPAM_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har hørt at bunden af en flødebolle udgør 50% af flødebollens kalorier
> (bunden vejer 4g, resten vejer 13g).

Jeg æder gladeligt 12 flødeboller hvis jeg for lyst, UDEN
jeg tar' på.
Det skader ikke at synde hvis man virkelig har lyst.
Er man igang med en kur der virker, skader flødeboller IKKE.
Regn dog med, at det tar et døgns tid, før du er på 'rette kurs' igen.
Du skal lige ha' det ud af kroppen.

Fra : Morten

Dato : 06-06-06 09:45

"Olsen" <-> skrev i en meddelelse

> Regn dog med, at det tar et døgns tid, før du er på 'rette kurs' igen.
> Du skal lige ha' det ud af kroppen.

Det er vel også lang tid at sætte kuren i bureau et helt døgn, for en enkelt
flødebolle ...

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-07-06 00:24

Olsen <-> wrote:

> [...]
> Er man igang med en kur der virker, skader flødeboller IKKE.
> Regn dog med, at det tar et døgns tid, før du er på 'rette kurs' igen.

Tar du også lige 12 flasker rødvin mens du er igang?

--
regards, Peter B. Perlsø - http://liberterran.org
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They