Den døde nyhedsgruppe...
Fra : Ukendt

Dato : 14-05-06 21:31

Halloooooo...!

Der er godt nok ikke mange indlæg i denne nyhedsgruppe. - Men måske har alle
narkomanerne solgt deres PC for at få råd til det næste fix....?

Venlig hilsen

OD

Fra : Niels Poulsen

Dato : 15-05-06 07:00

OD wrote:
> [...]
>
> Der er godt nok ikke mange indlæg i denne nyhedsgruppe. - Men måske har alle
> narkomanerne solgt deres PC for at få råd til det næste fix....?

der er også ander misbrug former ind stoffer

--
Niels Poulsen
Bovangen 57 B

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-06 10:38

der er også ander misbrug former ind stoffer

---

Ja, men de misbrugere er også TAVSE i dette forum!

- Ole

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-06 17:57

OD wrote:
> Halloooooo...!
>
> Der er godt nok ikke mange indlæg i denne nyhedsgruppe. - Men måske har alle
> narkomanerne solgt deres PC for at få råd til det næste fix....?

nej for satan... mit cola forbrug er sundt som nogensinde og pc'en står
samme sted som den plejer.

--
Claus 'Claude' Albæk (kbh.)

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 19-05-06 13:05

On Sun, 14 May 2006 22:31:05 +0200, "OD" <ingen> wrote:

> [...]
>
>Der er godt nok ikke mange indlæg i denne nyhedsgruppe. - Men måske har alle
>narkomanerne solgt deres PC for at få råd til det næste fix....?

Nu behøver det vel heller ikke kun at være narkomaner som skriver i
denne her gruppe.

Karsten

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-06 00:28

> Nu behøver det vel heller ikke kun at være narkomaner som skriver i
> denne her gruppe.
>
> Karsten

Min pointe er, at der (stort set) er INGEN, der skriver i denne gruppe! -
Hvilket er besynderligt, da der burde være nok af misbrugserfaringer at dele
ud af ...

- OD

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 20-05-06 08:34

"OD" <ingen> skrev i en meddelelse

> Min pointe er, at der (stort set) er INGEN, der skriver i denne gruppe!

Hvad skulle vi skrive?

> Hvilket er besynderligt, da der burde være nok af misbrugserfaringer at
> dele ud af ...

Til gengæld ligner de nok hinanden for meget til at være interessante.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-06 09:46

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hvis der ikke er noget at skrive om, hvorfor hulen så have en nyhedsgruppe
om emnet..?!

Vh. OD

Fra : Niels Poulsen

Dato : 24-05-06 10:49

OD wrote:
> "Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis der ikke er noget at skrive om, hvorfor hulen så have en nyhedsgruppe
> om emnet..?!
>
> Vh. OD

Ja fordi at det er svært og (Han lever under konstant spænding og
frygt-som forårsager yderligere drikkeri) at man er fysisk og mentale
forskellig fra sine med mennesker

--
Niels Poulsen
Bovangen 57 B

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-06 11:11

> Ja fordi at det er svært og (Han lever under konstant spænding og
> frygt-som forårsager yderligere drikkeri) at man er fysisk og mentale
> forskellig fra sine med mennesker

Ja, det ER svært - men nyhedsgruppen her burde være et sted, hvor nuværende
og tidligere misbrugere kunne støtte hinanden. Men vi går jo desværre ofte
alene hver især og bakser med problemerne.

Vh. Ole

Fra : Niels Poulsen

Dato : 24-05-06 11:38

> [...]
> og tidligere misbrugere kunne støtte hinanden. Men vi går jo desværre ofte
> alene hver især og bakser med problemerne.

og dele styrke håb og erfaring det er jo det alt går ud på sådan som jeg
se det nu behøves det jo ikke og værre rigtig nu har jeg erkendt at jeg
er akholiker og vil bringe budskabet videre til folk som lider og et er
der jo mange der gør, men man skal jo selv hendvene sig til gruppen,det
her er det først svær skridt og det er an kendelsen

Fra : T.K.BOI

Dato : 28-05-06 20:14

så lad os dog bruge den fornuftig og fortælle hinanden om gode stoftilbud
mvh kg

Fra : Niels Poulsen

Dato : 20-05-06 19:15

> [...]
> Hvilket er besynderligt, da der burde være nok af misbrugserfaringer at dele

Ja sådan er det bare 10% af den danske befolkes er alkoholiker det må vi
erkende så det stør ikke i forhold til endlægen,så der må jo være nogen
der ude som ikke har erkendt deres problem