Slut med handicapparkering i København
Fra : Dirty-Kent\(-:

Dato : 16-05-06 21:04

Godt JEG ikke bor derover... )-:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article197460.ece

DET er sgu da for meget....

--
www.dirty-boots.dk
http://www.clabbe.nu/ KULT !!!
Bornholmer Hilsen fra Kent(-:

Fra : Leonard

Dato : 16-05-06 21:47

"Dirty-Kent\(-:" <oz1km@tjubii.dk> wrote:

>Godt JEG ikke bor derover... )-:

Ja, os der bor med plads til at parkere på egen grund har jo ikke
disse problemer, men det er desværre ved at brede sig til hele landet,
hvor også dem, der bor i andelsboliger med private p-pladser har
problemer med at få lov til at have en reserveret plads udfor egen
indgang.

--
Thomas Leonard Gertz - http://ryk.dk
Brug Tilgængelighedsbasen

Fra : Sara Lee Olsen

Dato : 17-05-06 08:23

Ja jeg læste til også på nettet i går. Det er ret absurd for at sige det
mildt.

Jeg bor i København, og har "egen" invalideparkeringsplads tæt på min
hoveddør, da jeg ikke kan gå ret langt. Jeg er spændt på, hvor svært det
bliver for mig at parkere på p-pladsen, når invalidepladsen til efteråret
bliver lavet til en offentlig handicap p-plads. Det er virkelig en stor gene
at miste pladsen - også bare det at skulle bekymre sig om der nu er plads,
når man kommer træt hjem fra arbejde, vennebesøg etc.

Sara

Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-05-06 15:59
Fra : Dirty-Kent\(-:

Dato : 17-05-06 21:56

ja det tegner da godt...

HÅBER det bedste for jer alle derover...

--
Hilsen fra Bornholm... Kent(-:

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:ohem62t94tsa2fn9dhgf6v68s316piuuju@4ax.com...

Fra : rielynge

Dato : 23-05-06 22:05

Hejsa!

Jeg forstå bare slet ikke hvordan man pludselig kan finde ud af at der
ikke er hjemmel i færdselsloven efter 25 år praksis. Burde det så
ikke i såfald være en bindende praksis - retssædvane?

Jeg ved ikke om nogle kan forklare mig dette.

Hilsen Rie

Fra : Holst

Dato : 23-05-06 22:23

rielynge wrote:

> [...]
> ikke i såfald være en bindende praksis - retssædvane?
>
> Jeg ved ikke om nogle kan forklare mig dette.

Så skal du nok smutte over i news:dk.videnskab.jura og efterlyse en
forklaring.