parkering - rehabmessen i bella centeret
Fra : Estrid Heldager

Dato : 23-04-06 16:55

Jeg kan huske at sidste gang rehab messen var i bella centeret var der en
del vrøvl med at indvalidebiler fik p-bøder for at parkere på striberne
o.l..

Det ser ud til at de i år har lavet et område hvor man bliver henvist til -
hvor de forhåbenligt vil se bort fra hvis bilen er for bred til de alm. båse
,der er jo nok ikke tilstrækkeligt med bredde båse sådan nogle dage

Men jeg kan ikke tolke udfra deres hjemmeside om man når man har det blå
p-kort skal man så købe p-billet eller man parkere gratis.

Er der nogen der ved hvordan reglerne er på p-pladsen ved bella centeret?

--
MVH
Estrid

Fra : HSLK

Dato : 23-04-06 19:46

Hejsa

> Men jeg kan ikke tolke udfra deres hjemmeside om man når man har det blå
> p-kort skal man så købe p-billet eller man parkere gratis.
>
> Er der nogen der ved hvordan reglerne er på p-pladsen ved bella centeret?

Jeg fik af vide fra Bella centeret at det var gratis at parkere hvis du har
et invalideskilt.

Knus Henriette.