Clairvoyance
Fra : Tine Hansen

Dato : 27-05-06 09:51

Er der nogen, der er clairvoyante, der kan svare mig på et spørgsmål?

Fra : M. Andersen

Dato : 27-05-06 17:14

"Tine Hansen (slet 5LFKI)" <tineleth@5LFKIstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der er clairvoyante, der kan svare mig på et spørgsmål?

Svaret på dit spørgsmål er 48!

Undskyld, den lå bare sådan lige til højrebenet! =D
Håber du får svar på dit spørgsmål

Mette

Fra : Søndergaard

Dato : 30-05-06 22:03

M. Andersen skrev:
> [...]
>
> Svaret på dit spørgsmål er 48!
>

> Undskyld, den lå bare sådan lige til højrebenet! =D

hehe, genial tråd :)

Søndergaard

Fra : Towli

Dato : 02-06-06 02:34

, der er clairvoyante, der kan svare mig på et spørgsmål?

Nej svaret er :

"Den er faldet ned bagved kommoden i entre'en."

/T

(Det blir 2000,- som du evt. blot kan donere til Røde Kors).

:)

Fra : Klausen

Dato : 13-08-06 17:31

jeg kan svare på alt, men tager ikke ansvar for usandheder

--
En mail fra Ann K