Hvor fanger jeg fuglefolk med fotointeress~
Fra : 7c

Dato : 03-04-06 10:11

Hej alle

Jeg har startet en hjemmeside, hvor jeg udlejer et spritnyt superzoom
objektiv fra Canon. Det er et 400mm 2,8 fastblændeobjektiv til 68.000,- Min
tanke var bla. at fuglefolk måtte være interesseret i at leje sådan en
guldklump. Spørgsmålet er bare: Hvor kan jeg gøre de folk opmærksom på min
hjemmeside? Da det er noget jeg gør i min fritid og kun for min egen
interesses skyld, så har jeg ikke noget budget til at bruge på reklame.

Jeg har selvfølgelig ikke nævnt siden her, da det ikke er meningen med
gruppen.

Vh.

Søren Christiansen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-04-06 11:19

7c wrote:

> [...]
> hjemmeside? Da det er noget jeg gør i min fritid og kun for min egen
> interesses skyld, så har jeg ikke noget budget til at bruge på reklame.

Du kan forhøre dig på www.netfugl.dk og www.fugleognatur.dk om du kan
købe annonce på disse sites...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 03-04-06 16:00

7c skrev i 4430e69c$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk dette:
> [...]
> budget til at bruge på reklame.
> Jeg har selvfølgelig ikke nævnt siden her, da det ikke er meningen med

Brug kodeks for god adfærd på usenet lidt smart. Offentliggør et indlæg
dk.fritid.foto hvor du henviser til et par billeder taget med kanonen og
skriv i din signatur tilbuddet om udleje. Det sker ikke sjældent at der en
nogle, der efterlyse lige netop muligheden for at leje et objektiov som dit.

Men tag lige og orienter dig på www.usenet.dk om netiketten - så kommer du
ikke så let til at træde nogen over tæerne.

vh
jan
--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
PS: Knipserier kan findes på

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 03-04-06 18:27

"7c" <speax@SLETDETTEspeax.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Min
> tanke var bla. at fuglefolk måtte være interesseret i at leje sådan en

De bruger teleskoper.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : 7c

Dato : 03-04-06 21:43

> "7c" <speax@SLETDETTEspeax.dk> skrev i en meddelelse

> Min
>
> De bruger teleskoper.
> --
> M.V.H.
> Preben Riis Sørensen
> preben@esenet.dk

_________

Tak for begge svar! Der skulle ikke have stået zoom. Har lige været på job i
3 døgn, så jeg er vist lidt træt.

Vh.

Søren

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-04-06 22:10

7c wrote:

> Tak for begge svar! Der skulle ikke have stået zoom. Har lige været på job i
> 3 døgn, så jeg er vist lidt træt.

Nej... mange ornitologer fotograferer gennem deres teleskoper, det kaldes
digiscoping, og under optimale forhold er de oppe på brændvidder, der
svarer til en tele på 1500 til 2000 mm, og der er nogle som er dygtige
til den sport, og som laver nogle smadder flotte billeder...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen