komma til punktum
Fra : GK

Dato : 22-05-06 21:48

hej hvis der er nogen der også er træt af at punktumet ikke sidder i det
numeriske tastetur når man køre autocad eller mastercam o.s.v så er
løsningen her .. det er bare dejligt når man skal skrive mange komma tal
hele tiden

mvh gk

http://www.winhelp.dk/95t24.htm

Til Windows XP har vi lavet en simpel løsning ved at ændre direkte i
kbdda.dll. Download vores ændrede kbdda.dll her og kopier den til mappen
Windows\System32 (den, der ligger der i forvejen, kan du f.eks. kalde
kbdda-komma.dll). Du skal også kopiere filen til mappen
Windows\System32\Dllcache, da Windows ellers automatisk vil gå tilbage til
den tidligere kbdda.dll...

Fra : GK

Dato : 22-05-06 22:00

eller endnu bedre http://djernaes.dk/martin/program.html der kommer et
komma nede uret og der kan så skiftes mellem komma og punktum skide smart

Fra : Dan Poulsen

Dato : 23-05-06 06:34

det var GODT nok smart

Tak for hjælpen!

Dan

Fra : Bjarne B. Jørgensen

Dato : 23-05-06 15:33

Jeg har også prøvet begge programmer i ME, men det hjalp ikke på det
DOS-program som jeg kører.
Hvad kan så være problemet ?
M.V.H.
Bjarne

Fra : GK

Dato : 23-05-06 23:09

"Bjarne B. Jørgensen" <bjarnebo@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har også prøvet begge programmer i ME, men det hjalp ikke på det
> DOS-program som jeg kører.
> Hvad kan så være problemet ?
> M.V.H.
> Bjarne

hej bjarne ,, det kan være at dit prg laver punktumer om til komma ,,men
så er det fordi prget skal bruge komma .. hvad er det for noget program du
har ,, men har du fået et lille icon nede ved uret der viser et komma
... så dobbelt kliikker du på det og så bliver det til et punktum .. og så
skriver det numeriske tastetur også et punktum.. og ´de ...........
punktumer du ser her er lige skrevet med det lille prg her
Decimal v. 1.4 (23k) (050298) (FW)
http://djernaes.dk/martin/program.html

P.S husk nu at starte programmet
mvh gk

Fra : Bjarne B. Jørgensen

Dato : 25-05-06 09:30

Hej GK, prøv at gå ud i en dos-promtskærm, så kan du se at punktm,komma-pgr.
ikke virker.
M.V.H. Bjarne

Fra : GK

Dato : 25-05-06 14:47

ja det har du ret i det virker ikke der

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 28-05-06 12:41

On Thu, 25 May 2006 10:30:08 +0200, "Bjarne B. Jørgensen"
<bjarnebo@webspeed.dk> wrote:

>Hej GK, prøv at gå ud i en dos-promtskærm, så kan du se at punktm,komma-pgr.
>ikke virker.

Prøv dette gamleDOS program som jeg har fundet i gemmerne. Det virker
også i en DOSboks under Windows XP.

Indtil vidre ligger det her:
http://joni.dk/download/CD-COMMA.ZIP

--