solidworks
Fra : Søren

Dato : 19-05-06 15:41

Hej..

Nogen der ved om man kan downloade en demo af SW 2006 et sted

Søren

Fra : rla

Dato : 19-05-06 17:35

???
ed2k://|file|Solid%20Works%202006.rar|2363092922|760EDDA8122BD2FF20EE45DDB7CCFF76|/

Fra : Jess G. Frandsen

Dato : 19-05-06 18:19

Hej Søren

Du kontakter bare SolidWorks/Soild Design House i Danmark på telefon 70 22
22 80.

Såfremt du er studerende kan du bestille meget billige licenser fra en af
disse webshops:
http://www.solidworks.com/pages/products/edu/campusstore.html

Mvh
Jess G. Frandsen
(SoildWorks/Solid Design House)
http://www.sdh.dk

Fra : GK

Dato : 21-05-06 02:25

så sprang solid TROLDEN ud af æsken igen ...

er der en der har en hængelås

Fra : william

Dato : 21-05-06 09:51

"GK" <GK@mail.tele.dk> wrote in message

> så sprang solid TROLDEN ud af æsken igen
>
> er der en der har en hængelås

Fald dog ned - der bliver spurgt om det er muligt at downloade en demo.
Det er IKKE muligt at downloade en lovlig demo-version.
Jess henviser til en forhandler der kan hjælpe manden videre.
Er det nu ikke OK?

Fra : Bent Løkke

Dato : 21-05-06 13:57

Du kan også prøve hos Teamworks. De har tilsyneladende helt forskellige
priser på leasing at deres produkt. Solidworks kan nemlig leases. Med de
priser som jeg har fået oplyst hos den ene af leverandørerne, tror jeg
faktisk ikke at det kan svare sig at købe produktet.
www.teamworks.dk

Mvh. Bent

Fra : GK

Dato : 21-05-06 20:31

"Bent Løkke" <bent.lk@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> priser som jeg har fået oplyst hos den ene af leverandørerne, tror jeg
> faktisk ikke at det kan svare sig at købe produktet.

ja ja slap nu bare af det var ironisk ment ,, tænkte bare på netteiketten
.... og en på edderkop der sidder i sit spind og venter

Fra : william

Dato : 22-05-06 19:58

OK - tøhø

Fra : Jess G. Frandsen

Dato : 29-05-06 22:59

Renten er da faldet lidt siden du spurgte på leasing priser den 18. februar
2003.
Du er velkommen til at spørge igen!

Mvh
Jess G. Frandsen