regnemaskine i ADT/ABS 2006
Fra : Dan Poulsen

Dato : 10-05-06 07:23

Hejsa. Kan man sætte regnemaskinen i ABS2006 til at bruge (,-tasten) i
numlock tasteturet som (.) som autocad jo kun tager?

Dan Poulsen
Tlf.: 2215 6868

danp@danp.dk
www.danp.dk

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 11-05-06 13:12

Hi
Nu har din mail været ubesvaret et par dage, så jeg tilader mig at
gå lidt off-topic for at spørge dig om ATD ikke i virkeligheden
bygger ovenpå AutoCAD, altså er en applikation hvorfor du måske har
adgang til den samme simple "regnemaskine" som alle har ved hånden med
en alm AutoCAD.
Hvad sker der hvis du skriver (+ 1 2) og trykker på enter ?

Jeg har set det ofte, at folk sidder med en AutoCAD og ved gud også
med en løs regnemaskine, --- selvom de ovenikøbet kan få resultatet
skrevet på skærmen blot ved at ændre en enkelt system variable.
--------- måske har du samme mulighed for at skrive en formel men kun
få resultatet af udregningen skrevet, ---- ellers undskyld at jeg går
off-topic.

P.C.
http://home20.inet.tele.dk/h-3d/kineserier.jpg

Fra : GK

Dato : 18-05-06 16:00

> Hejsa. Kan man sætte regnemaskinen i ABS2006 til at bruge (,-tasten) i
> numlock tasteturet som (.) som autocad jo kun tager?

måske man kan få windows,s tegn tabel til at bruge (.) i stedet for (,) ..
jeg hade en gang et lille prg der gjorde det at det byttede rundt på de to
taster ,, og det kunne man så slå til og fra efter behov ,, det var faktisk
meget smart

mvh gk