AutoCAD-hjælp i Slangerup-området
Fra : msw

Dato : 29-04-06 16:39

Jeg hjælper til i Dansk Flygtningehjælps lokalgruppe i Slangerup, og
hjælper for tiden en afghansk indvandrer med hans computer og
software. Yusuf, som han hedder, går for tiden på et teknisk kursus,
og skal til efteråret starte på konstruktør-skolen i Kbh. Yusuf
ønsker sig meget noget vejledning/hjælp til at benytte AutoCAD, men
det kan jeg desværre ikke hjælpe ham med, selvom jeg arbejder med IT
til dagligt.
Så jeg vil lige høre om der er nogen i
Slangerup-Frederikssund-området, der har mulighed for og lyst til at
hjælpe Yusuf med AutoCAD ?
Jeg har kun gode oplevelser med at hjælpe bl.a. Yusuf, og jeg står
meget gerne for kontakten til Yusuf. Venligst msw

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 29-04-06 19:09

Jeg ved at Københavns tekniske skole på Værnedamsvej afholder nogle gode
kurser i AutoCAD, måske de kan hjælpe dig.

Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 01-05-06 15:03

Hej !

Jeg har en side, hvor jeg fortæller, hvordan jeg på en simpel måde, bruge
AutoCad.

Kig ind: www.mn.michulla.dk/page4.html

Hilsen fra
Michael