plantegning ?
Fra : Ukendt

Dato : 03-04-06 14:53

Hejsa
Her er vel ikke en der kan hjælpe mig med en plantegning på 180 m2 i cad
format
Jeg skal bruge den til at lægge ind i Pc-schematic i forbindelse med
grundforløbet i el-lære
Egentligt må vi gerne bare tegne det i hånden, men jeg ville da hellere
lægge et lidt større arbejde i det, og få et rigtigt flot resultat ud af det
Stuen skal være 40 - 50 m2
Køkken
2 værelser
1 soveværelse
1 toilet
1 gæstetoilet
gang + baggang
Er det ikke også sådant rimeligt standart, således at der sikkert er mange
af jeg der har det liggende, som i evt vil hjælpe mig med ?

Mvh
Mikkel

Fra : Søren Nielsen

Dato : 03-04-06 22:42

"Mikkel" <lpm-snabela-it.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Her er vel ikke en der kan hjælpe mig med en plantegning på 180 m2 i cad
> format
> Jeg skal bruge den til at lægge ind i Pc-schematic i forbindelse med

Mikkel, hvis jeg skal bruge en fil over en luftcylinder, så får jeg den hos
producenten.

Hvis du skal bruge en random tegning over et hus, så tror jeg du kan få den
hos et typehusfirma. (måske)

Hej

Søren /Officiel novice

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 15:23

Hej Søren, og tak for dit svar, jeg har dog ikke prøvet endnu, men vil da
lige prøve at ringe rundt til nogle af dem i morgen, men mon ikke de helst
vil af med deres papirtegninger, ... eller kan jeg være så heldig at jeg kan
få den i .dwg format
Jeg vil da prøve

Mvh
Mikkel