snæver bag
Fra : dorthe jensen

Dato : 01-04-06 18:53

hej gruppe

håber at der er nogen herinde der kan forklare hvad snæver bag helt
nøjagtigt betyder.
vi har jo fået det nye dv blad og hingstene er blevet undersøgt, og der
fandt vi en hingst med snæver bag. vi har en ide om hvad det vil sige men er
ikke helt sikre, håber nogen kan hjælpe eller henvise.
god weekend

hilsen dorthe

Fra : Anet

Dato : 02-04-06 09:27

"dorthe jensen" <dorthejensen30@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> ikke helt sikre, håber nogen kan hjælpe eller henvise.

(klip)

Jeg har et linkt til en helhedsbedømmelse hvorfra du kan læse de fleste ting
som en hest bedømmes ud fra. Der står mange gode oplysninger i linket. Men
hvis hesten bliver for snæver bag så kan den godt have tendens til at slå
skank og bliver den for vid bag så kan bagbenene godt gå helt ud over
forbenenes spor i begge sider og det ser ikke særlig kønt ud bagfra i f.eks
en fri trav.

http://www2.varmblod.dk/menu_Nyheder/PDF-filer/Saadan%20bedoemmes%20hopper.p
df

--
Hilsen
Annette

Fra : Anet

Dato : 02-04-06 09:53

Hej Dorthe

Jeg har sendt vedhæftet direkte til dig da llinket ikke virker.

--
Hilsen
Annette

Fra : dorthe jensen

Dato : 02-04-06 12:17

hej anet

tak jeg kan godt huske den artikel er rigtig god, den gennemlæser jeg lige
igen. ja nu du skriver det er det jo helt logisk med snæver bag
hilsen dorthe