vestas - udbyttedato
Fra : Mic

Dato : 30-03-06 21:33

Jeg har nogle Vestas aktier, som nok snart skal sælges. Hvornår har de
udbyttedato?
Er det OK at sælge om morgenen på udbyttedatoen uden at gå glip af en evt.
afkast?
mvh MIC

Fra : Jonas Kofod

Dato : 30-03-06 23:42

"Mic" <Nospamf@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udbyttedato?
> Er det OK at sælge om morgenen på udbyttedatoen uden at gå glip af en

Du skal eje aktierne ved/efter lukketid på dagen for generalforsamlingen.
Ved åbning næste morgen vil de blive solgt uden udbytte, hvorfor kursen vil
afspejle dette.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 31-03-06 11:53

"Mic" <Nospamf@nomail.dk> wrote in message
> Jeg har nogle Vestas aktier, som nok snart skal sælges. Hvornår har
de
> udbyttedato?

Er det relevant for Vestas??

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-03-06 12:28

Den 31-03-06 12.53 skrev Frithiof Andreas Jensen følgende:
> de
>
> Er det relevant for Vestas??

Forhåbentlig ikke.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine foretrukne bogmærker med AM-DeadLink.

Fra : Jonas Kofod

Dato : 31-03-06 15:04

> Forhåbentlig ikke.

Aktionærerne skal jo have råd til den kommende emission ;-s

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-03-06 16:44

Den 31-03-06 16.03 skrev Jonas Kofod følgende:
> Aktionærerne skal jo have råd til den kommende emission ;-s

Man ihukommer Storm P.:
http://www.arbejderen.dk/picture_popup.aspx?File_ID=555&F_ID=1253

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om verdens første webcam og en ekstrem dyr kaffemaskine.

Fra : Jonas Kofod

Dato : 31-03-06 22:10

> Man ihukommer Storm P.:
> http://www.arbejderen.dk/picture_popup.aspx?File_ID=555&F_ID=1253

Hehe

Fra : Steen Johansen

Dato : 08-04-06 07:10

"Frithiof Andreas Jensen" <frithiof.jensen@die_spammer_die.ericsson.com>
skrev i en meddelelse news:e0j1n6$5t3$1@news.al.sw.ericsson.se...

> "Mic" <Nospamf@nomail.dk> wrote in message
> de
>
> Er det relevant for Vestas??

Nej men du skulle alligevel have hoppet på for 6 måneder siden, her jeg ret
i!
Men da var du inde på at de var overvuderet og en kurs på 60 var den rigtige
MvH Steen (drillepind)
Men mange tak for tippet: Enerplus Resources Fund (ERF)