Ny Server
Fra : Carsten

Dato : 30-03-06 09:44

Jeg er ved at opsætte en erstatnings server (NW 6.0) som skal erstatte
en allerede kørende (NW 6.0) . Nu vil jeg gerne flytte alle brugere og
grupper med de indstillinger de har (ikke andet). findes der en måde at
gøre det på.
Eller kan man udskrive bruger og gruppe indstillinger så det er muligt
at taste dem ind igen.

I gamle dage kunne man eksportere data ud i en tekst fil, og importere
dem igen på en anden server (NW 3.12).

Carsten

Fra : Erik Klausen

Dato : 31-03-06 16:42

Carsten <carsten_no-mail_@beas.dk> wrote in news:442b9a5d$0$164
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
> at taste dem ind igen.
>
> I gamle dage kunne man eksportere data ud i en tekst fil, og importere

Hej Carsten.

Der er umiddelbart tre måder:

1. Eksportér brugere (og vistnok grupper) ved hjælp af LDIF eksport/import.
Jeg kan ikke lige huske om du skal bruge iManager eller ConsoleOne.

2. Meld den nye server ind i samme træ som den gamle, replikér hele eDir
til den nye server, og fjern den gamle.

3. Find et værktøj der kan eksportere og importere via LDAP.

Med venlig hilsen
Erik Klausen

Fra : Claus Rathlou

Dato : 31-03-06 19:21

> I gamle dage kunne man eksportere data ud i en tekst fil, og importere dem
> igen på en anden server (NW 3.12).
Hej

Kan NetWare Migration Wizard ikke klare problemet. Jeg mener den er på cd`en
ellers prøv http://download.novell.com

Mvh.

Claus

Fra : Erik Rasmussen

Dato : 07-04-06 17:12

Carsten wrote:
> [...]
> at taste dem ind igen.
>
> I gamle dage kunne man eksportere data ud i en tekst fil, og importere

Følg denne vejledning:
http://www.novell.com/support/search.do?cmd=displayKC&docType=kc&externalId=10099115&sliceId=&dialogID=1388174&stateId=0%200%201386637

mvh Erik
(forhenværende CNE)