Årsregnskab og moms.
Fra : Mathias Mejborn

Dato : 29-03-06 14:51

Hej gruppe.

Da jeg ikke kunne finde en mere passende gruppe til mit spørgsmål ryger
det herind.

Jeg er medejer af en virksomhed som er stiftet som et I/S.

Vi har fået en regning på at vi mangler at betale moms, det er jeg så
ved at sidde og lave, men hvad skal der med i et sådant regnskab?

Jeg har fået styr på årsregnskabet. Der har jeg resultatopgørelsen med
omkostninger og indtægter samt balancen med aktiver og passiver.
Yderligere har jeg antal medarbejdere, hvad vi skal betale i skat antal
overførsler, samt vores samlet omsætning. Det er vel det?

Hvornår er fristen for at aflevere årsregnskab som I/S, og det skal
afleveres sammen med ens selvangivelse ikke? Er det den samme dato hvert
år for at aflevere årsregnskab?

Skal det sendes til Told&Skat eller afleveres samlet på kommunen?

Mathias Mejborn

Fra : Per

Dato : 29-03-06 21:57

"Mathias Mejborn" <mathias@mejborn.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> år for at aflevere årsregnskab?
>
> Skal det sendes til Told&Skat eller afleveres samlet på kommunen?

SKAT som det hedder efter 1.november 2005 er en Statsvirksomhed - Kommunen
har intet med SKAT at gøre mere
Jeg ved ikke hvad der er sket med dk.erhverv ?
vh Per