Problem med comport (MSCOMM32.OCX)
Fra : VIP

Dato : 28-03-06 12:00

Hej

Jeg er stødt ind i et problem med ComPorten i VB 6.0

Når jeg læser fra porten med f.eks streng = MSComm1.Input får jeg en
runtime error 8020.
Fejlen er pt. set med et Nokia D211 og et intern modem i en stationær pc.

Microsoft er ikke til den store hjælp, de foreslår bare udskiftning af modem
driveren.

Er der nogen her i NG der har metode til løsning af problemet eller
erfaringer med en anden comport komponent end MSCOMM32.OCX ?

--
Venlig hilsen

Viggo

Fra : Neo

Dato : 31-03-06 08:22

"VIP" <netbroker@detteskalfjernesmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen her i NG der har metode til løsning af problemet eller
> erfaringer med en anden comport komponent end MSCOMM32.OCX ?

Hejsa Viggo

Jeg er ikke så stærk i mscomm32.ocx, men jeg fandt et link i "arkivet" som
måske kan hjælpe dig videre: http://www.developerfusion.co.uk/show/21/

.... Held og lykke

Mvh Neo