valg af box til opdatering
Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 09:53

Hej NG.

Jeg overvejer at købe udstyr til primært Sonyericsson

hvad skal jeg gå efter ( skulle gerne kunne klare de fleste nyere modeller )
?

Skalsted

Fra : Henrik Madsen

Dato : 26-03-06 10:10

On Sat, 25 Mar 2006 09:52:49 +0100, "Skalsted"
<fornavn(snabela)kabelmail.dk> wrote:

Hej, hvad er dine primære kriterier.

Pris = Køb USB-SMart (Tager også Alcatel, lg3g og sharp og kan mod
tilkøb tage samsung og motorola)

Kvalitet = Køb Setool (Tager også Sharp og lg3g)

Henrik

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 26-03-06 12:06

"Skalsted" <fornavn(snabela)kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg overvejer at købe udstyr til primært Sonyericsson
>
> hvad skal jeg gå efter ( skulle gerne kunne klare de fleste nyere

Cruiser er nok mit bedste bud, den kan det samme som Setool, + "de gamle2
som f.eks T610 osv. osse LG og Sharp.

Mvh. Lars

www.12unlock.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-06 12:31

"Lars, 12unlock" skrev i en meddelelse

> Cruiser er nok mit bedste bud, den kan det samme som Setool, + "de gamle2
> som f.eks T610 osv. osse LG og Sharp.
>
> Mvh. Lars

hvor kan man finde en sådan Cruiser til en net sum ?

Skalsted

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 26-03-06 13:33

> hvor kan man finde en sådan Cruiser til en net sum ?
>
> Skalsted

F.eks her: http://www.mycruiser.org/cruiser/resellers.php

Eller her:
http://www.mobilerepair.de/catalog/product_info.php?cPath=43&products_id=394