Aktiver knap på Form fra Module
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 24-03-06 12:11

VB6. Hvis jeg på en form har en CommandBottom, der hedder
cmdKnap, hvordan kan jeg så kalde den fra en Module?

Jeg troede at jeg kunne skrive lidt alá det her:

Form1.cmdKnap_click

Det virker dog ikke. Kan man ikke lave et sådan kald?

mvh

Lars Thomsen Nielsen

Fra : Jens Brandt

Dato : 24-03-06 12:59

din knap funktion heder nok noget i retningen af

Private Sub cmdKnap_Click()

prøv at gøre den public, altså:

Public Sub cmdKnap_Click()

Jeg har dog ikke selv prøvet det, men det burde virke.

/Jens

reply my mail:
remove 'nomail.'

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 24-03-06 13:31

> prøv at gøre den public, altså:
> Public Sub cmdKnap_Click()

Tak for svaret. Simpelt, men meget effektfuldt

Lars