opslag - hvor henne ?
Fra : Helle Hansen

Dato : 23-03-06 16:54

Hej gruppe.

Ved I hvor man finder det bedste sted på internettet til at søge nye
spillere til ens håndboldklub ?
Jeg har googlet lidt uden at finde noget i den stil jeg tænker på.
Så vidt jeg kan se så findes der ikke nogen opslagsgruppe til sport blandt
nyhedsgrupperne.

pft,
Helle

Fra : michael

Dato : 23-03-06 17:26

Jeg tror faktisk du får mere ud af at sætte nogle plakater op i de
lokale supermarkeder og uddannelsesinstitutioner. De har vi i hvert fald
haft held med til vores damefloorballhold.

/michael