fotografering
Fra : Sofie Holten - fotog~

Dato : 21-03-06 12:05

Kære alle i denne gruppe -

Jeg håber, at I tillader, at jeg bruger dette forum til at annoncere
efter modeller til fotografering. Jeg leder efter mennesker, der er
lidt større end gennemsnittet, og som ville være friske på at lade
sig portrættere.

Jeg er selv studerende på billedkunstskolen Fatamorgana på Amager og
igang med et projekt om kroppen. De billeder jeg tager er ikke til
aviser eller blade, men til et eget kunstprojekt i forbindelse med min
skole.

Hvis der er nogen, der kunne være nysgerrige eller har lyst til at
blive fotograferet, så kontakt mig endelig på min mailadresse
holtensofie@hotmail.com. Så kan vi snakke videre om sagen. Eller sig
det videre til venner og bekendte. Det behøves ikke at tage lang tid,
og jeg vil meget gerne fotografere i folks egne hjem. I vil
selvfølgelig også få billederne efterfølgende. Jeg håber, at der
er nogen der vil være åbne overfor dette tilbud - jeg tror, at det
vil være en positiv oplevelse, at få et andet menneskes blik på,
hvem man er, i form af fotografier.

Med venlig hilsen Sofie Holten

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 22-03-06 09:43

"Sofie Holten - fotograf" <holtensofie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg håber, at I tillader, at jeg bruger dette forum til at annoncere
> efter modeller til fotografering.

Det er ikke en gruppes brugere, der tillader eller forbyder, hvad en gruppe
må anvendes til. Det gør gruppens fundats -
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.helbred.slank og reglerne for
Usenet - http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.

Mvh. Lisbeth

Fra : Thomas J.

Dato : 22-03-06 13:58

Den Wed, 22 Mar 2006 09:42:57 +0100 sendte "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> følgende røgsignaler:

Og netbetjentene....

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Katjastrofen

Dato : 22-03-06 17:58

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:6ei222plk21v4m7d9nr1ltb2o39f5fdcvd@4ax.com...
> Den Wed, 22 Mar 2006 09:42:57 +0100 sendte "Lisbeth Jacobsen"
> <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> følgende røgsignaler:

Som vel forhåbentligt er udformet af brugere?

> Og netbetjentene....

Jow jow, men var de her ikke, ville det være en slagmark af kommercielle
tilbud, ligegyldige produktpromoveringer og mudderkastning i stor stil. -
Såeh - alt i alt, er jeg glad for, der er nogle, der gider oplyse de
uvidende usenetbrugere omkring, hvorledes tingene fungerer.

> --
> Thomas J.

mvh
Katja

Fra : lisbeth_jacobsen@hot~

Dato : 22-03-06 18:44

Katjastrofen skrev:

> Som vel forhåbentligt er udformet af brugere?

Nogle gange er fundatser udformet af brugere, der er blevet
forhenværende *S*
I mange tilfælde er fundatser også påvirket af folk, der ikke
nødvendigvis har interesse for en gruppes emne - og som måske heller
ikke deltager i gruppen - men måske ikke desto mindre ved en del om
usenet etc.

Mvh. Lisbeth