Dommerne må alt ? ? ? ?
Fra : eh

Dato : 20-03-06 03:40

Er videoklippet, hvor en dommer prøver (eller udfører) at klappe Anja
bagi.....er det ok?

Jeg efterlyste tidligere et svar : TV´2Øst bragte en udtalelse fra Slagelse
Boldklubs svar på DHF's anklager: Før kampfløjt kom den ene dommer hen til
Anja og tilbød hende en lille hvid tablet med følgende ord: "Du sku' ta' og
ta' den, du får brug for den." For det første: Hvor er den udtalelse
blevet af, og hvor kan jeg kontrollere om TV2Øst talte sandt. Og for det
andet: Burde sådan en dommeropførsel ikke medføre udvisning i et par år? Og
så kan ham den sorte der prøvede at klappe hende i rumpen passende gå med! !
Erling

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 20-03-06 19:54

eh wrote:
> Er videoklippet, hvor en dommer prøver (eller udfører) at klappe Anja
> bagi.....er det ok?

Det kan ikke være defineret som sex-chikane.

Det må være simpel med-menneskelighed at han har gjort det.

Ingen "normal" mand har vel lyst til at klappe hende bagi.?

Mvh. Jørgen

Fra : michael

Dato : 20-03-06 21:41

Det er et klip taget fra en opvisningskamp, hvor det er iscenesat.

/michael

Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-06 08:05

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.bb> wrote in message

> Det kan ikke være defineret som sex-chikane.
>
> Det må være simpel med-menneskelighed at han har gjort det.

Altså du mener at lesbiske sgu bare mangler at få noget kølle, så de
kan blive kureret for deres mandefobi?

> Ingen "normal" mand har vel lyst til at klappe hende bagi.?

Jeg synes disse muskler-ben-og-sene magre anorexiapiger er ret sexede
Gid de ville spille topløst - så ville jeg gide boldsport.

Anja er sgu også sej, og os med hang til domina-herskerinde-fantasier
ku da godt ha lyst at drille med numseklap og derved provokere en leg
frem.

Jeg tror dog, at et sådant dommerklap er som vits om at hun skal tage
psykofarmaka-piller - altså et udtryk for afstumpet misundelig foragt
for genialitet.

Mht hvad normale mænd gør, så har min advokat, som imorgen kl 1315 i
byrettens retslokale 4 skal beskytte mig mod
blufærdighedskrænkelse-justitsmord netop belært mig om blotter-mænds
besynderlige og mangeartede mentalitet.
Jeg tror ikke, at du skal overvurdere mandenormalitet i retning af,
at kun bløde MarilynMonroe-røve lirer op til befamling
Bøssers forgudelse af små, hårde trækkerdreng-røve har vistnok
bidraget til diversifikation af mandesmag.