rigtig gode nyheder....
Fra : Sabina H.

Dato : 16-03-06 20:42

nu er der jo flere af jer der har "kendt" mig igennem de år jeg er kommet
her i gruppen, så jeg tænkte jeg lige ville dele mine supergode nyheder med
jer....

jeg har ENDELIG fået beviliget min maveskindsoperation.... 3. gang er
åbenbart lykkens gang....
hvis alt går planmæssigt bliver jeg opereret engang imellem midt i maj og
midt i juni....

vægten sagde 69 kg rent da jeg var hos lægen i dag, og det faktum at jeg
åbenbart var villig til at få endnu et ar var åbenbart udslagsgivende*G*
sagen er dog den at selvom jeg får et ar på tværs, mister jeg i stedet det
meste af et på langs, samt to mindre ar (et efter stomi og en efter
galdestensoperation).....
jeg GLÆDER mig, selvom jeg ikke nærer nogen illusioner om at det bliver
nemt.... men bare det at kunne købe det tøj jeg kan lide, og gå i bukser
uden at have en "tissemands-delle" bliver stort ;)

tak for alles tålmod igennem tiden ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : .@.

Dato : 16-03-06 23:39

Sabina H. skrev den 16-03-2006 20:41:

> tak for alles tålmod igennem tiden ;)

Det er jeg rigtig rigtig glad for at høre.

Fedt, at det endelig endelig er lykkedes for dig.

mvh

Carsten

Fra : Kristine Gazel

Dato : 21-03-06 17:39

Kære Sabina
Skide godt gået!
Knus fra Kristine.

Sabina H. wrote:
> [...]
> bliver nemt.... men bare det at kunne købe det tøj jeg kan lide, og
> gå i bukser uden at have en "tissemands-delle" bliver stort ;)

Kristine Gazel - http://kristine.gazel.dk/
Bibliotekar DB; Cand. Scient. Bibl.
"He who lends a book is an idiot. He who returns the book is more
of an idiot". - Anonymous, Arabic Proverb.

Fra : Sabina H.

Dato : 23-03-06 17:44

Kristine Gazel wrote:
> Kære Sabina
> Skide godt gået!
> Knus fra Kristine.

tusind tak skal i begge have ;)
jeg har fået henvisning til Mølholm, og ville da lige høre om der er nogen
herinde der kender Mølholm i Vejle??
jeg har søgt lidt på nettet og umiddelbart ser det fint og lovende ud....
men personlige erfaringer er altid velkomne jo ;)
--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : vel

Dato : 29-03-06 16:25

Held og lykke med det Sabina. Jeg er rigtig glad på dine vegne