Vejafstande i tyskland ??
Fra : Lasse

Dato : 15-03-06 21:23

Hej

Er der nogen som kender til et program man kan finde afstande mellem byerne
i Tyskland ??

Har prøvet næsten alt på internettet uden held.

Jeg skal bruge afstanden fra Puttgarden til Hamburg og hvor lang tid det
tager at køre i bil.

venligst

Lasse

Fra : Asle Bjerva

Dato : 15-03-06 21:32

"Lasse" <larsa@mail.tele.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Har prøvet næsten alt på internettet uden held.
>
> Jeg skal bruge afstanden fra Puttgarden til Hamburg og hvor lang tid det

Dette kan alle avstander mv. i hele Europa !
http://www.viamichelin.co.uk/
Puttgarden centrum - Hamburg Centrum 153 km, 1Time 44 Min.

Det blir enda mer nøyaktig om du legger inn adressene, og ikke kun bynavnet.
--
Asle Bjerva, Oslo
E-post: asle.bjerva.at.oslo.online.no

Fra : The MANN

Dato : 17-03-06 20:05

"Lasse" <larsa@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har prøvet næsten alt på internettet uden held.
>
> Jeg skal bruge afstanden fra Puttgarden til Hamburg og hvor lang tid det

Prøv www.map24.de

The MANN

Fra : Jørgen L.

Dato : 17-03-06 23:05

"> Prøv www.map24.de

> The MANN

Ja eller på dansk www.map24.dk den kan også vise Tyskland, men teksten er på
dansk i stedet for tysk.

Hilsen Jørgen

Fra : SB

Dato : 24-03-06 22:24

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk.dk> skrev i en meddelelse

> "> Prøv www.map24.de

> Ja eller på dansk www.map24.dk den kan også vise Tyskland, men teksten er
> på dansk i stedet for tysk.
>
> Hilsen Jørgen

Der er ca. 150 km
Hvor langt tid det tager, kommer lidt an på hvor hurtigt du kører og hvor
meget trafik der er, så mellem 3 kvarter og 3 timer

Søren