Streaming af MP3
Fra : Frederik Sunne

Dato : 13-03-06 13:42

Hej,

Er der en måde, at lave en flash player til afspilning af Mp3-musik,
så man ikke umiddelbart kan finde stien til de Mp3 filer som streames?
Jeg er klar over at man altid kan gemme en strøm, men man skal helst
ikke kunne gemme filen direkte ved at dekompilere flashfilen og finde
stien. Er det muligt?

Mvh,

Frederik

Fra : Nørd

Dato : 13-03-06 16:39

"Frederik Sunne" <frederik_sunneFJERNMIG@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:44156889$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej,
>
> Er der en måde, at lave en flash player til afspilning af Mp3-musik,
> så man ikke umiddelbart kan finde stien til de Mp3 filer som streames?

Det bliver nok vanskeligt at gemme for nørder.
Har du prøvet,( load Movie ) se og hør denne.

http://home15.inet.tele.dk/oz7jpj/Velkommen-filer/Araber.html

prøv at tage musikken ud.

Fra : Frederik Sunne

Dato : 13-03-06 16:58

Nørd wrote:

> Det bliver nok vanskeligt at gemme for nørder.
> Har du prøvet,( load Movie ) se og hør denne.
>
> http://home15.inet.tele.dk/oz7jpj/Velkommen-filer/Araber.html
>
> prøv at tage musikken ud.
Ok, værsgo:
http://www.soundfields.dk/test/sound1.mp3

Mvh,

Frederik

Fra : Nørd

Dato : 13-03-06 17:37

"Frederik Sunne" <frederik_sunneFJERNMIG@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:4415969a$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...

> Ok, værsgo:
> http://www.soundfields.dk/test/sound1.mp3

Ja, det er der ikke problemer i, men du kan prøve igen.
Det er meget svært at gemme musik, for nørder,
men for en almindelig brugere, er der ikke problemer.

Tak til Frederik og foe

Fra : foe

Dato : 13-03-06 17:09

"Nørd" <Nørd@c.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det bliver nok vanskeligt at gemme for nørder.
> Har du prøvet,( load Movie ) se og hør denne.

Ikke noget problem at snuppe den musik.... ¨

Det gik meget nemt da....

Finn