Bygge et tryllebord
Fra : Ivan

Dato : 12-03-06 18:30

Dav i gruppen

Jeg har været så "tåbelig" at tilbyde min hjælp med at bygge et tryllebord
til nevøen. Han har ikke rigtigt nogen ideer til hvordan det skal se ud,
eller virke. Der hvor jeg er henne er noget der kan samles let og elegant.
Altså ikke noget med skruer og bolte der skal spændes, måske et par hylder
der også kan klappes ned, hele bordet skal vel kunne klappes sammen så det
ikke fylder ret meget. Jeg har søgt på nettet og fundet nogle der er
færdiglavet, tak spids de koster spidsen af en jetjager. Over kr. 1000. Det
må kunne gøres billigere ved at bygge selv. Hjælp modtages, ideer tegninger
eller hvad I nu har på lager.

På forhånd tak.

Fra : Heidi

Dato : 16-03-06 20:20

Fandt det her billede :

http://www.alakazam.opslagstavle.dk/kaninbordb512x683.jpg

Fra : Ivan

Dato : 17-03-06 09:51

"Heidi" <nicholai@> skrev i en meddelelse
> Fandt det her billede :
>
> http://www.alakazam.opslagstavle.dk/kaninbordb512x683.jpg

Tak for input, bordet er blot solgt. Det er nu heller ikke lige det jeg er
efter. Det er muligt at jeg ikke har udtrykt mig godt nok, så prøver lige
igen.
Det skal være et bord der er til at skille ad i få dele, evt. at klappe
sammen, evt. med en eller to hylder, sider kan klappes ind og bordplade skal
kunne klappes ned. Altså et bord der hurtigt kan slås op og tages ned.
Hvilke matrialer skal/bør jeg kikke efter? MDF-plade, spån-plade, x-finer.
Hvilken tykkelse.
Er der slet ingen der har et bud på et sådant bord?
Skal jeg over i dk.firtid.hus-have? Passer tråd bedre der?

Fra : Heidi

Dato : 21-03-06 19:15

> [...]
> Er der slet ingen der har et bud på et sådant bord?
> Skal jeg over i dk.firtid.hus-have? Passer tråd bedre der?

Hej Ivan

Jeg synes bare at det ser ud som om på det der billede, at det også kan
klappes sammen.

Lige under anden og lige under kaninens poter... hvis man så laver det i
børnehøjde så kunne det da være fiks.
Jegv tror du skal satse på MDF-plader det er jo let at arbejde med.