Skype / VoipBuster
Fra : sdsf

Dato : 12-03-06 11:51

Jeg er i overvejelser omkring det at skifte over til
telefoni over internettet.

Skype er ikke gratis til danske fastnetnumre.

VoipBuster er gratis til danske fastnetnumre.

Det er da en vigtig forskel!

Nu har jeg kun opdaget Skype og VoipBuster.
Er der andre?

Hvilken en er den bedste?
Jeg har en 1024/128 ADSL forbindelse, og det er vist nok?

Andre gode ideer modtages med tak!

Fra : Steen Thom.

Dato : 12-03-06 12:10

Den bedste og billigste er: http://www.telio.dk/

Fra : sdsf

Dato : 12-03-06 13:33

Steen Thom. skrev:

> Den bedste og billigste er: http://www.telio.dk/

Så jeg forstår deres hjemmeside er der tale om IP-telefoni.

Det jeg går efter er noget mere frit så som Skype etc.

Fra : Steen Thom.

Dato : 12-03-06 14:52

Der er jo også www.musimi.dk

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 12-03-06 16:18

Hej

De forskellige selskaber har forskellige takster og abonomenter.

Hvis du har lyst til at sammenligne priser, har Thomas Clausen lavet en flot
prisguide i excel. Du kan hente den ved at oprette dig som bruger på
www.voip-user.dk , hvilket er gratis.

Ellers kan jeg anbefale dig at kikke på forumet hos www.Musimi.dk. Du er
også velkommen til at bruge forumet på www.voip-user.dk hvis du har lyst.

Mvh

Thorkild

--
Ved direkte mail fjern: _fjern_ fra emailadresse
http://www.voip-user.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-03-06 20:41

Hvis du kigger efter VoipBuster, er der nogle af "søstrene" der er har flere
gratis lande. Finarea anbefaler dog at man benytter SIP Discount hvis man
ikke benytter deres PC klienter.
http://www.voip-info.org/wiki/view/Finarea+SA

Mvh
TKJ