ActiveX Control Hjælp
Fra : Beo

Dato : 11-03-06 10:59

Hej jeg har et mærkelig problem
Jeg hr lavet en Actiwex control i VB6 og det virker alt sammen helt fin på
den maskine jeg har udviklet den på
Nu er det bare sådan at hjemmesiden hvor jeg bruger kontrollen ikke virker
på andre maskiner
Jeg bruge Visual Bacis package and deployment wizard til at lave html
siden.
alligevel kan siden kun fungere på den maskine den er udviklet på

Hvad kan jeg gøre for at siden kan ses på alle maskiner

MVH
Bjarne

Fra : ///M

Dato : 11-03-06 16:41

Beo wrote:
> [...]
> siden.
> alligevel kan siden kun fungere på den maskine den er udviklet på

Controllen skal installeres på enhver pc der skal bruge websiden. Det gør
websiden dog automatisk, hvis browseren tillader det, og det gør den højst
sandligvis ikke pga. sikkerhedsrisici. Du skal derfor ændre
sikkerhedsindstillingerne i browseren før du besøger websiden.

--
///M