Brugt legetøj
Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 10-03-06 21:34

Hejsa.

Nogen som kan henvise mig til en organisation, som vil afhente en meget stor
mængde legetøj, som jeg har på loftet. Evt. nogen som sender det øst på.

V H Gitte

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-03-06 16:09

"Gitte & Thorleif" <fjernmejsen@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
stor
> mængde legetøj, som jeg har på loftet. Evt. nogen som sender det øst på.

Hej Gitte.

Hvor i landet befinder det sig?
Prøv evt. at høre Kirkens Korshær eller andre lignende organisationer ad -
evt. din lokale kirke.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 11-03-06 18:10

Tak skal du have.

Havde lyst til at finde nogle af de fantastiske private folk, som fylder
biler og køre øst på. Det jeg har fylder sagtens en hel kasse vogn - mindst.

V H Gitte

Fra : -= JF =- priv

Dato : 11-03-06 20:01

"Gitte & Thorleif" <fjernmejsen@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Havde lyst til at finde nogle af de fantastiske private folk, som fylder
> biler og køre øst på. Det jeg har fylder sagtens en hel kasse vogn -
> mindst.

En hel kassevogn!! Holy shit... Jeres lokale BR må have været glade for jer

TV-Lorry lavede et indslag med et ægtepar som for egen regning og
sponsorhjælp samlede ting ag sager sammen og fragtede det til Rumænien. Du
kunne evt. prøve at kontakte TV-Lorry og høre om de vil hjælpe.

Er der ikke noget af legetøjet der vil vække glæde på danske børnehjem og
danske hospitalers børneafdelinger?

Mvh John

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 14-03-06 15:04

Jo du har nok ret, tænker for lidt på dem, her hjemme, så det vil jeg
undersøge.

Med 3 piger hober det sig op + jeg har en møj forkælet lille plejedatter,
hvor både vi og hendes forældre, snart må få aktier i de lokale
legetøjsforetninger.

Tak for ideerne.

V H Gitte