Dababase fejl
Fra : Ukendt

Dato : 10-03-06 16:25

Hej.

Jeg får en fejl, når jeg prøver at indtaste data i mine DBEditbokse.

"Project test.exe raised exeption class EDBEngineError with message "Record
already locked by this session"

Jeg kan ikke rigtigt se, at jeg har gjort noget galt eller skrevet kode som
skulle give anledning til fejlen. Men det har jeg jo nok et eller andet
sted, siden fejlen kommer frem selv efter genstart af maskinen.

Har i forslag til, hvad der kan give anledning til denne fejl?

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 10-03-06 16:31

hep....

vi skal nok se noget sovs...........

/f

Fra : Thor

Dato : 11-03-06 14:33

Paradox?
Slet dine *.lck filer.
Paradox sucks

Thor

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-06 15:50

"Thor" <dur.ikke@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Paradox?

Jeps

> Slet dine *.lck filer.

Kan ikke umiddelbart finde nogle.

> Paradox sucks

Er der bedre alternativer når det skal være gratis

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 11-03-06 17:50

"Michael Sørensen" <ms1 (a) skindbeni . DANMARK> wrote in message

> Er der bedre alternativer når det skal være gratis

Se tråden startet af Thomas Demant 25-2.

hilsen
Uffe