fil-, objekt-navne
Fra : steen bondo

Dato : 10-03-06 14:05

Hej,

Sad og fedtede med noget hjemmeside-værk. Et sted i forløbet retter jeg
et par billedfilnavne til, så de er mere egnede/passsende. Dette gøres
fra en kommandolinie. OK - http delen virker.

Jeg vil lige checke siden fra arbejde, så derfor skal filerne flyttes
over i et bibliotek der er tilgængeligt 'udefra'.

Jeg mærker filerne af (fra GUI'en), og trækker dem på plads, og tænker
ikke mere over det. Men naturligvis passer filnavnene ikke længere, da
filerne får GUI navnene i det nye bibliotek. Æv!

Er der noget at sige til man sjældent bruger GUI'en til filhåndtering..??

Er der en måde at tvinge filnavne og objektnave til at være ens..??

hilsen
--
steen - kajakparadis.dk <X> filshuse-teltplads.dk
---