CEKAT kombinationsstik
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 07-03-06 11:58

TDC har monopol (surprise) på at aftage de såkaldte CEKAT-stik fra
producenten. Det er de stik, hvor netstikket (RJ45) er klikket sammen med
det alm. 3-polede telefonstik og bygget ind i samme 1 1/2 moduls
panelunderlag.

Kan man slet ikke få fat i sådanne stik nogen steder på det "grå marked"!?

TDC vil have kr. 1.850,- for at flytte min ISDN2 linje og herefter opsætte 3
CEKAT. Panelunderlag ER imidlertid opsat og kabler ER trukket, så jeg kan
fint selv forbinde stikkene - hvis altså jeg kunne købe dem nogen steder...

/Anders
--
Anders Lau Mandsholm, Århus

Fra : Jesper Lund

Dato : 07-03-06 20:05

Anders Lau Mandsholm <mitfornavn@mitefternavn.dk> wrote:

> [...]
> 1/2 moduls panelunderlag.
>
> Kan man slet ikke få fat i sådanne stik nogen steder på det "grå

Hvad med denne her?
http://www.goerdetselv-el.dk/new_site/index.php?visside=vis-vare&id2=1041

--
Jesper Lund

Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 10-03-06 07:51

"Jesper Lund" <jelu@despammed.com> wrote in message

> Hvad med denne her?
> http://www.goerdetselv-el.dk/new_site/index.php?visside=vis-vare&id2=1041

Jo!!! Det er da vist lige det!? Spørger dem ad...

Tak

/Anders