Unlock af Samsung D600E
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 01-03-06 23:17

Jeg har siddet og kigget lidt på diverse unlock sider, og kan ikke finde
nogen med mulighed for at få D600E unlocked uden at skulle møde op i
butikken eller sende den med posten.
Ingen af delene er særligt attraktivt for mig, så jeg ville meget gerne
have mulighed for at gøre det med en kode (det er så vidt jeg kan se
ikke muligt) eller med et kabel eller lign. jeg kan få tilsendt med posten.

Nogen gode råd, links o.l.?

mvh. Stefan

Fra : D9N

Dato : 01-03-06 23:56

jo da du finder nærmeste unlocker her: www.find-unlocker.dk eller på
www.dkunlock.dk
der er flere der henter og bringer mod betaling, eller sender en taxa med
den ...
D9N

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 02-03-06 07:33

D9N wrote:
> [...]
> www.dkunlock.dk
> der er flere der henter og bringer mod betaling, eller sender en taxa med

Hej, jeg har været inde på de to sider. Problemet er at der ikke ligger
nogen jeg kan finde i umiddelbar nærhed. Jeg har set på udenlandske
sider at man kan få et kabel og noget software til at gøre det, så hvis
prisen ikke er for høj kunne jeg slippe for at lave en rejse ud af det.

Mvh. Stefan

Fra : D9N

Dato : 02-03-06 22:32

> [...]
> at man kan få et kabel og noget software til at gøre det, så hvis prisen
> ikke er for høj kunne jeg slippe for at lave en rejse ud af det.

jeg ved ikke hvad der er af programmer, jeg har købt en box til 2500.- og
køber nye kabler hele tiden, derfro får man opdateret software til den.
men har som sagt ikke set noget software til et enkelt kabel.

D9N

Fra : stefan.bruhn@gmail.c~

Dato : 03-03-06 20:29

Ok. Jeg så bare noget på en amerikansk hjemmeside at man kunne
bestille en pakke med et kabel til PC'en og noget software til at låse
Samsung telefoner op, men jeg har ikke lyst til at bestille det fra
udlandet.

Så også noget med en ting man kunne sætte i bunden af telefonen,
hvor man normalt ville sætte laderen og så skulle den fixe det, men
det var også fra udlandet. Tænkte om noget lignende kunne købes i
DK.

Ellers må jeg vel opsøge en prof når telefonen ankommer.

Fra : Lars, 12unlock.dk

Dato : 04-03-06 12:54

<stefan.bruhn@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hvis du har et USB datakabel der fulgte med tlf. som er i stand til at lave
en emuleret COM port på din PC, så kan du hente en cracked version af NS
dongle her:
http://rapidshare.de/files/6388471/FULL_NSDONGLE_CRACKED.rar.html

Vælg indstilling for enten E730 eller D500, tryk unlock og følg instruks på
skærm.

Hvis du ikke har kablet, kan du købe et COM eller USB data kabel til D500
hos www.tele-way.dk for et beskedent beløb.

PS: For god ordens skyld så er det på eget ansvar Men programmet er ret
pålideligt.

Mvh. Lars, 12unlock
--

Web: www.12unlock.dk
Mail: info@12unlock.dk

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 04-03-06 16:01

Lars, 12unlock.dk wrote:
> [...]
> hos www.tele-way.dk for et beskedent beløb.
>
> PS: For god ordens skyld så er det på eget ansvar Men programmet er ret

Tak for svaret, jeg har efter at have hentet og kigget på programmet
besluttet mig for at det nok er bedre at spendere nogen ekstra penge på
transport og så opsøge en unlock business.

Mvh. Stefan