gråsisken
Fra : Pia og Steen Sørense~

Dato : 04-03-06 16:31

Hej

Jeg har lagt et billed ind på binaer. Er det en gråsisken eller hva??????

Pia.

Fra : Ingrid&Hans

Dato : 04-03-06 20:06

Hej Pia
hvordan finder man dit billede
hvilken gruppe har du valgt at lægge det ind under
og hvad har du kaldt det
ja ja jeg er ny i dette med biaer...
hilsen Ingrid Sørensen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 04-03-06 22:09

"Ingrid&Hans" <softgen@post6.tele.dk> skrev
> ja ja jeg er ny i dette med biaer...

......binaer. Det andet kan man stikke sig ved.

Det er ikke sikkert du kan se .dk.binaer, det afhænger af din netudbyder.
(Og man svarer under det man citerer.)
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-03-06 18:27

Preben Riis Sørensen wrote:

> Det er ikke sikkert du kan se .dk.binaer, det afhænger af din netudbyder.

Ja der er mange news-servere som slet ikke fører de binære grupper, jeg
bruger f.eks. Sunsite.dk, der ikke har nogen binære grupper, og derfor
kan jeg ikke se det pågældne billede.

Og de news-servere der fører binære grupper har allesammen en ultra kort
udløbstid, typisk 1 til 2 døgn, og derfor er det en rigtig dårlig idé, at
lægge billeder i en binær gruppe, og så henvise til det fra en
debat-gruppe, for indlæggene i debat-grupperne gemmes i mange måneder.

Der findes masser af hjemmesider, hvor man helt gratis kan lægge et eller
flere billeder, og så kan der postes et link til dem...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 05-03-06 17:14

Ingrid&Hans skrev:

> Hej Pia
> hvordan finder man dit billede
> hvilken gruppe har du valgt at lægge det ind under
> [...]

Du kan altid få vejledning (eller henvisning til rette grupper)
i gruppen dk.velkommen.

[Off topic]:
Jeg kan se i din header at du er TDC-kunde. Derfor kan du
let hente en ekstra server ind til den binære gruppe dk.binaer.

Jeg ved ikke om det virker med dette link, men ellers kan du
kopiere hele linjen ind Windows "Kør"-funktion:

P.s.
Husk at være ret hurtig. indholdet i de binære grupper slettes
efter cirka to døgn.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 05-03-06 17:37

Herluf Holdt, 3140 skrev:

> [...]

Rettelse: Undskyld, jeg fik ikke slettet sidste ord i navnet
på gruppen. Det skulle være:

Fra : Ingrid&Hans

Dato : 06-03-06 13:46

> [...]
> P.s.
> Husk at være ret hurtig. indholdet i de binære grupper slettes

Takker til gruppen for hjælp og vejledning -
og interessante synspunkter ang binaer grupper!!
venlig hilsen
Ingrid