Fernis? (se mit bob marley billede)
Fra : Koeffe

Dato : 27-02-06 22:47

Jeg har for nogle måneder siden lavet følgende maleri:

http://url123.com/nz5a8

Hvad hedder den stilart?

Findes der kunstnere der laver billeder i samme stil?

Hvad tror I jeg ville kunne få for det? (selvom jeg ikke vil
sælge det *s*. Det måler 50cm x 50cm)

Skal jeg komme noget fernis af en art på, for at det holder
farverne? Hvor hurtigt falmer billeder? Billedet er lavet
med akrylmaling (tror jeg det var), og sort spraymaling.

Hvad synes I ellers om billedet?

--
Koeffe

Fra : Niklas Hartmann Have

Dato : 11-03-06 21:27

Vil ikke mene at man kan fastlægge dit billede til en stilart da det er en
blanding af elementer fra forskellige stilarter.

Synes det er svært at fastlægge en pris på et billede som man kun ser på
foto.
Og så synes jeg også det er ærgeligt at du ikke vil sælge jeg er meget vild
med billedet og godt kunne være en interreseret køber, men vil dog ikke
tvinge dig til noget da jeg udemærket forstår hvorfor du selv vil beholde
det.

Fra : peter hansen

Dato : 16-05-06 12:14

Koeffe skrev:
> [...]
> farverne? Hvor hurtigt falmer billeder? Billedet er lavet
> med akrylmaling (tror jeg det var), og sort spraymaling.

hej du
jeg har tænkt på om stilarten kaldes JUKS