Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
thailand
Fra : ee

Dato : 26-02-06 21:43

hvilken mobil selskaber dækker thailand (evt. med taletidskort), da jeg skal
derned vil jeg gerne købe sådan et...

evt. link til selskab

Fra : Thomas Jensen

Dato : 27-02-06 11:00

Prøv at se http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_th.shtml

--
Mvh/TKJ
www.telefonkort.dk

Fra : Preben Kvist

Dato : 27-02-06 21:37

"ee" <ee@hotmail.com> wrote in message
> hvilken mobil selskaber dækker thailand (evt. med taletidskort), da jeg
> skal derned vil jeg gerne købe sådan et...
>
> evt. link til selskab

Jeg købte 12Call taletidskort, da jeg var dernede først på måneden. Koster
199 baht for simkort inkl 50 baht taletid. Yderligere taletid købes i f.eks.
7-11.

Preben Kvist

Fra : ee

Dato : 28-02-06 00:33