Fornuftig visuel designer til JSP med Stru~
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-02-06 11:56

Jeg sidder og pusler med et projekt hvor der er en masse JSP-sider med
struts formularer, JSTL-konstruktioner og andet godt, og hvor jeg
egentlig gerne vil have en god visuel editor til at hjælpe med at få
det til at se pænt ud uden at skulle eksperimentere for meget med
tabelnørklerier i rå kode.

Jeg har kigget på myEclipse som har lidt, men ikke hjælper med
layout. Netbeans hvor der ikke er webting. Studio Creator har
webting men hjælper heller ikke med fornuftig layout. Rational Web
Developer (i iSeries varianten) mangler svjh fornuftig understøttelse
af taglibs. JDeveloper 10.3

IntelliJ giver bare en JSP-editor men ingen visuel støtte - der havde
jge ellers ventet mig noget spændende. JDeveloper har den der smarte,
smarte UI debugger, men nu checker jeg lige om deres JSP editor er
bedre end mit første indtryk.

Ellers hører jeg gerne gode erfaringer fra folk :)

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Henrik Lynggaard Han~

Dato : 24-02-06 12:52

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> [...]
> webting men hjælper heller ikke med fornuftig layout. Rational Web
> Developer (i iSeries varianten) mangler svjh fornuftig understøttelse

Jeg du prøvet 2'eren af Sun Studio Creater ? den er vist i early access
lige nu...

mvh
henrik