Faunamor kur
Fra : HKN

Dato : 23-02-06 20:50

Hej,

Jeg har lige været igennem en faunamor kur i mit akvarium, da jeg fik en syg
fisk indenbords. Nu er kuren slut, og den som bragte sygdommen med sig, ser
ud til at være kureret. Desværre nåede mine bahlihajer at blive smittet m.
hvide pletter og den ene døde hurtigt. Den anden så også ud til at være
frisk, men allerede dagen efter vandskift, så har den fået pletterne igen.

Så er spørgsmålet - skal jeg bare køre på med en ny kur? Eller er det for
"hårdt" for de andre fisk i baljen?

Mvh
Henrik

Fra : jeanette

Dato : 23-02-06 22:46

"HKN" <noone@nowhere.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> pletterne igen.
>
> Så er spørgsmålet - skal jeg bare køre på med en ny kur? Eller er det for

Jeg ville måske nok prøve igen men måske med halv dosis af kuren så det
ikke som du siger bliver for hårdt for de andre fisk i akvariet

mvh
Jeanette