Slankekuren der virker!
Fra : Jan Mejer

Dato : 23-02-06 19:00

Vil du gerne vil tabe dig 10, 15, 25 kg, og endda i en fart ? - så er her
muligheden! Du får en diæt, i form af en vejledning, som beskriver hvorledes
du skal spise. Denne diæt skiller sig ud fra andre, idet den hverken bygger
på pulver, urter, eller andre "special" produkter, blot den rigtige
kombination af forskellige almindelige fødevarer. Diæten er udskrevet af en
læge og er yderst effektiv! Det er lidt op til en selv hvor "strengt" man
vil følge vejledningen, men hvis den følges som beskrevet vil man tabe ca. 5
kg på 10 dage. Dermed ikke sagt at man ikke kan "synde" en gang i mellem,
det er blot med til at nedsætte vægttabet en smule.

Diæten er lavet så alle kan "følge med" - så det er altså ikke sådan at du
kun skal spise gulerødder i 14 dage - her må bla. spises masser af kød, så
ALLE bliver mætte, og det med 100% garanti!

Jeg tager 30,- kr for at sende diæten som word-dokument. Eller 50,-som brev
med posten

Fra : Faithless

Dato : 23-02-06 23:10

"Jan Mejer" <janmejerFJERN@hotmail.com> wrote in message

> Jeg tager 30,- kr for at sende diæten som word-dokument. Eller 50,-som
> brev med posten

Da det er salg, så skal du poste i dk.markeds grupperne.

Syntes 5 kilo på 10 dage lyder af lidt meget. Det er et underskud på 3500
kcal om dage, og min basis forbrænding er ca. 2800 kcal. Så er det en
vandkur kombineret med træning, eller hvordan forbrænder du ellers 3500 kcal
om dagen?

Mvh
Thomas

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-02-06 13:15

[Faithless | Thu, 23 Feb 2006 23:09:48 +0100]

>Syntes 5 kilo på 10 dage lyder af lidt meget.

Ganske enig - det lyder urealistisk og kan simpelthen ikke være sundt for
kroppen. Jeg har forstået at man oftere anbefaler et tab på omkring 3 kg.
pr. måned.

>Det er et underskud på 3500 kcal om dage, og min basis forbrænding er ca. 2800 kcal.
>Så er det en vandkur kombineret med træning, eller hvordan forbrænder du ellers 3500 kcal
>om dagen?

Woah, hvordan kan man regne den slags ud?

Mvh René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Faithless

Dato : 25-02-06 09:42

"Rene' Hjorth" <rene@hjorth.com> wrote in message
> [Faithless | Thu, 23 Feb 2006 23:09:48 +0100]

> Woah, hvordan kan man regne den slags ud?

Jeg har brugt denne formel til basis forbrændingen.

Kvinder:
18-30 år = 19,44 x kropsvægten i kg + 636
31-60 år = 10,80 x kropsvægten i kg + 1104
over 60 år = 11,76 x kropsvægten i kg + 859

Mænd:
18-30 år = 19,68 x kropsvægten i kg + 902
31-60 år = 15,12 x kropsvægten i kg + 1140
over 60 år = 15,36 x kropsvægten i kg + 76

Der ud over skal man smide 1 kilo, hvor hovedvægten er fedt, så skal man
forbrænde 7000 kcal.

Mvh
Thomas

Fra : Mus

Dato : 24-02-06 11:18

"Jan Mejer" <janmejerFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ALLE bliver mætte, og det med 100% garanti!
>
> Jeg tager 30,- kr for at sende diæten som word-dokument. Eller 50,-som

Åh hvor er det bare usmageligt - og i hvert fald den forkerte gruppe du
poster i.

LN

Fra : Bare mig

Dato : 24-02-06 14:33

> [...]
> ALLE bliver mætte, og det med 100% garanti!
>
> Jeg tager 30,- kr for at sende diæten som word-dokument. Eller 50,-som

Noget der kunne hjælpe, var at gå i den rigtige gruppe, men også at skrive
hvad den fx indeholder, altså bare en enkelt dags måltider, så man ved hvad
man køber.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 24-02-06 18:02

Jan Mejer skrev:
> Vil du gerne vil tabe dig 10, 15, 25 kg, og endda i en fart ?

Det er direkte livsfarligt at tabe 25 kg i en fart, særligt hvis man
rammer nogen.

Fra : gusse

Dato : 28-02-06 19:18

5 kg på 10 dage - det lyder lidt mere end godt..

1.5 til 2 kg er nok mere realistisk og fornuftigt..

--

gusse
www.gusse.net

Fra : michael bs

Dato : 06-03-06 09:07

> [...]
> ALLE bliver mætte, og det med 100% garanti!
>
> Jeg tager 30,- kr for at sende diæten som word-dokument. Eller 50,-som
Forhåbentligt er der ikke nogen der falder for dit fup & svindel plat.
Føj for helvede for en usmagelig spam.