pasmmtp.tele.dk
Fra : Peter Skallebæk

Dato : 20-02-06 17:49

hej ng

findes der en smtp til min udgående server som virker til alle udbyder. pt
har jeg cybercity ,
men hvis jeg er på et andet net på min bærbar kan jeg ikke sende mine mails
jeg hørte om pasmmtp.tele.dk men den virker ikke

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 20-02-06 20:15

On Mon, 20 Feb 2006 17:48:36 +0100, "Peter Skallebæk"
<peter@skallebek.dk> wrote:

> findes der en smtp til min udgående server som virker til alle udbyder.

Ikke sådan bare lige. Hvis der gjorde, kunne hvem som helst jo bruge
den server til at sende alt det spam i verden, de havde lyst til, uden
at udbyderen kunne gøre noget ved det.

Hvis man har et web- og mail-hotel, kan man være heldig, at udbyderen
af det har en løsning, hvor man kan sende mail gennem dem med en form
for autentificering, som fx pop-before-smtp. Spørg i udbyder-gruppen
om detaljerne.

-A

Fra : Peter Skallebæk

Dato : 20-02-06 20:47

det kan jeg godt se
men tak for hjælpen

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 27-02-06 18:16

Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

> [...]
>af det har en løsning, hvor man kan sende mail gennem dem med en form
>for autentificering, som fx pop-before-smtp. Spørg i udbyder-gruppen

... eller ASMTP.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 24-02-06 22:49

Peter Skallebæk skrev:
> [...]
> men hvis jeg er på et andet net på min bærbar kan jeg ikke sende mine mails
> jeg hørte om pasmmtp.tele.dk men den virker ikke

Hvis du opretter dig gmail (skriv din mail adresse og jeg skal sende en
invite) kan du køre via deres smtp som kører på port 587, og den er der
vist ikke rigtigt nogen ISP'er der har lukket for.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://ravn-jonsen.net

Fra : René O. Nielsen \(36~