Hvor i DK købes zone-bars (low-carb)?
Fra : Jakob Munck

Dato : 19-02-06 21:31

Da jeg forsøger mig med Zone-kuren har jeg brug for at spise nogle
mellemmåltider, og det kunne godt være sådanne bars, som er rigtigt
sammensat af proteiner, kulhydrater og fedt. Se her:

http://www23.netrition.com/zone_perfect_bars_page.html

Men hvor i Danmark kan man købe sådanne produkter?

v.h.
Jakob

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 21-02-06 22:29

[Jakob Munck | Sun, 19 Feb 2006 21:31:19 +0100]

>Men hvor i Danmark kan man købe sådanne produkter?

The Zone er ikke repræsenteret i DK, men da Barry er Englænder burde det
være muligt at finde talrige engelske webshops der forhandler dem og sender
til Danmark? :)

Atkins' LowCarb bars burde vel være at finde i udvalgte Coop butikker - men
prøv evt. at kontakte Coop direkte.

Fald dog ikke for fristelsen til at lkøbe Nutrilet's SmartCarb bars - det er
"kun" at sukkeret er udskiftet med druesukker, og det bliver Carb's ikke
særligt "smarte" af :)

Mvh René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk