Scripts
Fra : Essox

Dato : 15-02-06 18:51

Hvordan er det liige jeg laver et script til min server?
eks. til mit H: drev?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-02-06 21:29

Essox wrote:
> Hvordan er det liige jeg laver et script til min server?
> eks. til mit H: drev?

Jeg kender ikke umidbart en hardware-baseret løsning på dit problem... ?

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Anders

Dato : 15-02-06 21:46

Hvad mener du helt precist med scripts ?? - Jeg forstår ikke dit
spørgsmål, og kan derfor evt. ikke komme med en løsning.

Prøv at omformulere dit spørgsmål.

MVH
Anders

Fra : Anders Christensen

Dato : 15-02-06 22:57

Anders skrev:
> Hvad mener du helt precist med scripts ?? - Jeg forstår ikke dit
> spørgsmål, og kan derfor evt. ikke komme med en løsning.

> [...]

Prøv at skrive dit svar under det du rent faktisk ønsker at svare på.

Derudover er spørgsmålet udenfor emnet for denne gruppe.

Den oprindelige spørger bør nok prøve en gruppe der handler om windows
software.

--
Mvh Anders Christensen