Gennemsigtig TStringGrid
Fra : Kurt G

Dato : 11-02-06 14:18

Jeg har en TStringgrid og en TImage af samme størrelse.
Nu vil jeg gerne anbringe TStrigGrid oven over TImage (eller omvendt) for at
kunne indtaste i TStringGrid samtidig med, at jeg kan se indholdet af
TImage. Celleopdelingen mm fra TStringGrid behøver ikke at kunne ses.

Er det muligt?

/Kurt

Fra : PØLLE

Dato : 12-02-06 16:39

Hej Kurt.

Nu må du ikke hugge hovedet at mig med prøv med ...
StringGrid1.Brush.Style := bsClear

PØLLE

Fra : Kurt G

Dato : 12-02-06 17:30

"PØLLE" <NoName@NoMail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Kurt.
> Nu må du ikke hugge hovedet at mig med prøv med ...
> [...]

Hej Pølle!
Der var du heldig, for den virkede ikke!
/Kurt

Fra : PØLLE

Dato : 12-02-06 21:57

ÆV - jeg fik det ikke afprøvet.